Za laudato.hr piše:

fra Mate Bašić

petak, 01. svibnja 2015. Arhiva kolumne

Apsurd feminizma

Kakve su to feminističke udruge „mrežice“, „babice“ i druge koje se tobože brinu za zdravlje i dostojanstvo žena dok istovremeno opravdavaju dekadenciju žena? Govore o pravima žene, a istovremeno pljuju svojim izjavama i zahtjevima dostojanstvo žene.
Foto: acappellissimo.files.wordpress.com

Nije li to u sebi ambivalentno i dijabolično kada iste te udruge feminističkog pokreta koje se pozivaju na dostojanstvo i nediskriminaciju žene, promoviraju pobačaj, kontracepciju, neodgovorno seksualno ponašanje, negiraju majčinstvo koje po svim načelima bilo koje vrste najviše diskriminira čitavu žensku osobu i time se zalažu za kulturu smrti? Očito bi takve skupine bilo bolje opisati kao dekadentne mreže u kojima se ne zna tko pije, a tko plaća.

Također je vidljivo da se takve skupine protive naravnim zakonima pa bi takve grupe prije bile vođene neprirodnim zakonima jer ih nadnaravni zakon, barem onaj Božji, očito ne vodi. Sukladno tome se čovjek može zapitati koji je smisao spolnosti jer ovako izgleda da je spolnost temeljena samo na vlastitom zadovoljenju bez odgovornosti što na kraju dovodi do pada čitava društva.

Zanimljivo mi je primijetiti da u kodeksu takvih pokreta nigdje nema spomena majke, pa čak ni u načelu da se protive patrijarhalnom sustavu kojem može biti suprotan jedino matrijarhalni, što oni uopće ne spominju, a u sebi nosi pojam majke. Stoga nije teško zaključiti kako ovakve skupine ne brinu za dobrobit društva već rade protiv društva jer prema definiciji temelj društva je obitelj sastavljena od muža i žena, majke i oca.

Osim toga, kako te feminističke udruge mogu nositi naziv „feministička“ kada taj termin u sebi nosi pojam majke, odnosno, femina, otkud je i sam feministički pokret dobio naziv, a znači ona koja je sisana (od. latinskoga korijena felo = sisati) što neminovno podrazumijeva majku i podrazumijeva kulturu života, a ne kulturu smrti koju te feminističke skupine promiču.

Stoga na kraju, sukladno izrečenim, ne začuđuje previše ta kontradiktornost zahtjeva i izričaja takvih skupina kada su u samom nazivu takve skupine kontradiktorne. Takvi bi se pokreti prema ovim argumentima tada trebali baviti pravima majki i promovirati majčinstvo i kulturu života jer im je majka temelj feminističkog naziva s kojim se toliko diče.

Očito će me neki zbog ovoga prozvati ženomrscem ili tko zna kako još, ali ja ću ipak reći da sam ja više feminist nego oni jer sam uvijek majkoljubac koji u svemu može zahvaljivati majci i svim majkama što su mene i sve s kojima na svijetu sada živim nosile pod svojim srcem, rodile i odgojile, te tako sudjelovale u Božjem stvarateljskom djelovanju zbog čega svakog oca i majku promatram kao su-stvaratelje koje Bog zbog toga najviše ljubi jer su nesebično odgovorili najvećem Božjem izričaju ljubavi i utjelovili tu Božju ljubav u sebi, začevši, rodivši i odgojivši čovjeka kojeg je Bog iz ljubavi stvorio, po ljubavi stvorio i zbog ljubavi stvorio. Hvala vam svi očevi i majke što ste sebe dali za svu braću i sestre.
 

Da biste komentirali, prijavite se.