Ministarstvo zdravlja širi svoju djelatnost „Bijelog telefona“

Druga usluga putem „Bijelog telefona“ uključuje savjetovanje kod odvikavanja od pušenja, kako bi se pružila podrška svima koji nastoje usvojiti zdrave životne navike i prevenirati eventualne štetne posljedice po zdravlje.

1405496084.jpg
Autor
politikaplus.com/Laudato/I.D.
Fotograf
theregister.co.uk
Objavljeno:
 
07.10.2015 09:55

„Uvođenjem dviju novih usluga omogućit će se dodatno smanjenje lista čekanja i kvalitetno savjetovanje građana o usvajanju zdravih životnih navika“, priopćili su iz Ministarstva zdravlja.  Sjedište „Bijelog telefona“ (0800 7999) nalazi se u regionalnom uredu HZZO-a u Osijeku, gdje je uređen prostor i tehnička podrška za šest radnih mjesta, a na poslovima komunikacije s građanima angažirano je 12 studenata. Uvođenjem usluge eListe čekanja i eNaručivanje svi će osiguranici moći besplatno zvati kontakt centar od ponedjeljka do petka od 8 do 19 sati, te u razgovoru s agentom dobiti više informacija unutar centralnog zdravstvenog sustava eListe čekanja i eNaručivanja.
 
Prethodno će, počevši od srijede 7. listopada, proces ići i u obrnutom smjeru, što znači da će agenti nazivati pacijente kako bi se utvrdilo jesu li već negdje drugdje obavili pregled ili zahvat, čime će se omogućiti uklanjanje eventualno dvostruko naručenih pretraga za istog pacijenta. To će, ističu u Ministarstvu, dodatno smanjiti liste čekanja i učiniti zdravstvene usluge dostupnijim.
 
Druga usluga putem „Bijelog telefona“ uključuje savjetovanje kod odvikavanja od pušenja, kako bi se pružila podrška svima koji nastoje usvojiti zdrave životne navike i prevenirati eventualne štetne posljedice po zdravlje. Ministarstvo u priopćenju navodi da je pokretanjem različitih aktivnosti ostvareno značajno smanjenje lista čekanja i obrađeno ukupno 127.161 dodatnih pacijenata. Od početka provedbe „Programa plus“ u veljači, hrvatski klinički bolnički centri, kliničke i opće bolnice obradili su preko 122.332 pacijenata, a do osjetnog smanjenja lista došlo je i zahvaljujući Danima otvorenih vrata i 3835 obrađenih pacijenata.
 
„U sklopu 'Programa 72 sata', koji je pokrenut ovog proljeća, omogućeno je da 994 pacijenata započne svoje liječenje unutar tri dana od dijagnoze kolorektalnog karcinoma, karcinoma dojke i malignih tumora glave i vrata, što donosi potpuno ukidanje lista čekanja za pacijente kojima je to najpotrebnije“, ističe Ministarstvo zdravlja.

 

Jeste li ovaj mjesec uplatili za Laudato TV? Znate li da naš rad ovisi gotovo isključivo od donacija dobrih ljudi? Pridružite nam se u Klubu prijatelja!

Još iz rubrike: Aktualno

Još iz rubrike: