Promocija Hrvatske od Norveške do Japana

Hrvatska turistička ponuda i njene destinacije predstavljene su protekli tjedan na više stranih tržišta kroz prezentacije stranih predstavništava Hrvatske turističke zajednice (HTZ), medijske i objave touroperatora, a svima je zajedničko ukazivanje na posebnosti, atraktivnost i raznolikost Hrvatske

Medvedgrad.jpg
Autor
Hina/Laudato
Fotograf
www.htz.hr
Objavljeno:
 
28.07.2014 08:37

U Oslu je tako u prvom dijelu tjedna predstavljena hrvatska turistička ponuda kroz projekt Falkuša, jer je istoimena komiška stara ribarica u tom gradu sudjelovala u regati 300 povijesnih brodova, čime je uz ostalo proslavljena 200. godišnjica Kraljevine Norveške.

Tom je prilikom u Oslu postavljena i izložba fotografija Ive Pervana o regati Palagruža, a hrvatski predstavnici na čelu s HTZ-ovim predstavništvom za Skandinaviju te kulturnom ustanovom Ars Halieutica priredili su i niz manjih događanja, poput kuhanja brudeta od bakalara po komiški, susrete s medijima i drugim partnerima.

Sve je to izazvalo veliko zanimanje Norvežana za Hrvatskom, a slično su ovih dana pokazali i u Japanu gdje je na televiziji TBS u jednoj od najpopularnijih turističkih emisija 'Let's enjoy 7 seas! World Summer Resort', koju prati više od 7 milijuna gledatelja, direktor japanskog predstavništva HTZ-a Eduard Tripković Katayama predstavio neke od destinacija, poput bolske plaže Zlatni Rat, gradića Gradca, svjetionika na otocima i rtovima te festivalsku ponudu.

U promociju hrvatskog turizma i njegovih selektivnih oblika protekli se tjedan uključio i njemački touroperator Olimar koji je u novom golf katalog za sezonu jesen-zima 2014./2015., uz brojne najvažnije europske golf destinacije, predstavio prvi put i jednu hrvatsku, istarsku Savudriju uz hotelski kompleks Adriatic Kempinski.

Hrvatsku su protekli tjedan promovirali i strani mediji, pa je tako švicarski list Sonntagszeitung i njegov 'lifestyle' magazin Annabelle objavio članak o otoku Pagu kao novootkrivenoj destinaciji za nezaboravan provod mladih, koja osim atraktivnih, poznatih zabava namijenjenih mlađoj populaciji, nudi gostima puno više sadržaja i neotkrivenih detalja samog otoka.

U članku se ističe i gostoprimstvo lokalnog stanovništva te jedinstvenost paške čipke, sira, janjetine, karnevala, ljekovitog blata i drugog.

Danski dnevni list Politiken, koji ima nakladu veću od 90 tisuća, objavio je pod naslovom 'Nepoznati dio Europe privlači arhitekturom, vinima i prirodnim ljepotama' reportažu o neotkrivenim ljepotama Slavonije i Baranje.

Spominju i Kopački rit, Park prirode Lonjsko polje, ali i proizvodnju vina u Bilju, Đakovu, Iloku i Kutjevu, a autore je posebno oduševio slavonski kulen kojeg uz recept predstavljaju jednim od najvažnijih lokalnih gastro proizvoda.

Jeste li ovaj mjesec uplatili za Laudato TV? Znate li da naš rad ovisi gotovo isključivo od donacija dobrih ljudi? Pridružite nam se u Klubu prijatelja!

Još iz rubrike: Aktualno

Još iz rubrike: