Imidž Crkve ovisi i o vjernicima

„Što radio očekuje od crkvenih tiskovnih ureda?“ naziv je izlaganja američkog teologa Stephana Gajdosika, predsjednika Katoličke radijske asocijacije, koje je govorio u utorak, 17. travnja na simpoziju „Crkvena komunikacija: lica, ljudi i priče“.

sinergija.jpg
Objavljeno:
 
19.04.2012 00:00

„Što radio očekuje od crkvenih tiskovnih ureda?“ naziv je izlaganja američkog teologa Stephana Gajdosika, predsjednika Katoličke radijske asocijacije, koje je govorio u utorak, 17. travnja na simpoziju „Crkvena komunikacija: lica, ljudi i priče“. Između ostalog, Gajdosik je utemeljitelj i radija „Posvećena Milost“, te je svoju poruku sažeo u prvi temelj: potrebu sinergije između radija i crkvenih tiskovnih ureda, harmonično djelovanje i njihov zajednički rad, kako bi se ostvario što veći utjecaj na društvo i kulturu u kojima su također snažne i poruke zla.

„Biskupijski tiskovni ured ima ključ za sinergiju s katoličkim radijem, ali i svim drugim formama medija: televizijom, novinama, portalima i ostalim digitalnim medijima“, istaknuo je Gajdosik nadodavši da loš imidž Crkve ne mogu popraviti samo biskupijski, odnosno glasnogovornici hijerarhije Crkve. Upozorio je da u SAD-u postoji impresivna i dobro planirana kampanja koja u zajedničkom djelovanju, npr. za legalizaciju homoseksualnih brakova, okuplja američku vladu, obrazovne institucije, korporacije i medije.

Čak 33 % katolika smatra da, usprkos učinjenom pobačaju, može i dalje ostati „dobrim katolikom“.

Kakva je to poruka, upitao je Gajdosik istaknuvši: „Moramo imati viziju toga što jesmo i što želimo biti. Nismo samo novinari, pisci određene poruke. Mi smo misionari u, sa i kroz Crkvu – i kroz medije. Taj je posao zapravo evangelizacija i ima nadnaravnu svrhu, iznad mjesta ovdje i trenutka sada. Naša komunikacija znači nadnaravno posredovanje poruke kroz moć i u snazi Boga“.

„U tom radu nismo sami i ništa ne možemo učiniti sami“, nadodao je Gajdosik.

Međutim, kako je istaknuo: svi smo dio tijela Kristova u kojem je svakome povjerena određena uloga te je potrebno raditi s dušom; ne misliti samo na isplativost materijalne produktivnosti i razmišljati u kategorijama investicija.

„Crkva je u borbi za vječni život. Spas svakoga bića je vrijedan te borbe. I Isus Krist je to učinio. Po uzoru na njega i mi moramo biti voljni i spremni tako činiti, jer dio smo Kristova tijela“ poručio je Gajdosik. Istaknuo je kako svako djelovanje, pojedinca i medijske stukture koju ljudi čine, proizlazi iz odnosa s Isusom Kristom. „Ta je istina vidljiva u našim očima. Naše oči su povezane s našim srcima. Istina najprije mora biti posijana i vidljiva u našem srcu. Najprije se mi sami moramo pitati jesmo li uvjereni to što činimo“, poručio je Gajdosik, zaključivši da cijela Crkva mora djelovati jedinstveno i solidarno, za dobro Crkve i u svrhu posvećenja ljudi kako bi bili ohrabreni u apostolatu i uvjerenju da je Isus Krist jedina Istina.

Izvor: Laudato

Jeste li ovaj mjesec uplatili za Laudato TV? Znate li da naš rad ovisi gotovo isključivo od donacija dobrih ljudi? Pridružite nam se u Klubu prijatelja!

Još iz rubrike: Crkva u svijetu

Još iz rubrike: